Nisan Ayında Okunan Kitaplar


Nihayet dört gözle beklediğimiz bahar geldi. Herkes bugün kendini dışarı attı değil mi? Ben bu aralar fazla gezsem de blogumu boş bırakmıyorum ve hemen nisan ayında okuduğum kitapların yazısına geçmek istiyorum :)

Kitap yorumlarımı zaten okuyorsunuz ve okunduğunda ben de çok mutlu oluyorum ama artık okuduğum tüm kitapların yorumlarını yazamayacağım. Ciddi anlamda yetişemiyorum çünkü kitap yazılarına ve blogun tek içeriği kitaplar olmaya başladı. Hızlı okumayı da bırakamıyorum. O yüzden blog tur ve etkinlik kitapları dışında çok etkilendiğim kitap yorumlarına yer vereceğim artık. Daha güzel olacak bence bu şekilde. Hepsinin yorumunu yazmak yerine daha fazla kitap okuyabileceğim :) Yine de hepsini takip etmek isteyenler için yorumlarına yer vermediğim kitapları instagram hesabımdan paylaşmaya devam edeceğim. Instagram kullanıcıları beni @masuminciler olarak bulabilirler.

Gelelim nisan ayına hangi kitapla başladığıma. Burcu Bahtiyar'ın Ünlü Aşk kitabı benim nisan ayı ilk kitabımdı. Fuarda imzalatamadığım için üzüldüm ama seneye bunu telafi edeceğimi düşünüyorum :) Bu ayın 2. kitabı Amy A. Bartol tarafından yazılan Öngörü serisi ilk kitabı Kaçınılmaz idi. Serinin diğer kitaplarını dört gözle beklediğimi belirtmeden geçmeyeyim. Arkadaşım Elif Yılmaz'ın yazdığı Romantik Oyun ayın 3. kitabıydı ve gerek akıcılığı gerek abartısız yazımıyla kısa sürede bitirdiğim ve bayıldığım kitaplar arasındaki yerini aldı. 4. kitap aynı zamanda tur kitabımız olan Bırakma Ellerimi idi. Redakte ile ilgili sıkıntıları olmasaydı çok keyifli bir kitap olabilirdi iki Toprak arasında kalan Elif'in hikayesi. Ayın 5. kitabı Jennifer Royce tarafından kaleme alınan Gözlerinin Esareti idi. Çok severek okudum zaten yorumumu okuyanlar anlamıştır ne kadar sevdiğimi. Yine tur kitabımız olan Kesişen Hayatlar Kafesi biraz durgun ilerlese de naifliğiyle kendini sevdirdi. Bence ayın en bomba kitabı Olur Böyle B*ktan Şeyler idi. İlginç bir yazar ile tanışmaktan mutlu oldum şahsen :) Son 3 kitap ise Lena Diaz'ın Ölüm Falı, Gölgeleri Kovala ve Körebe kitaplarıydı. Körebe'nin turu bu pazar başlıyor :)

Bu ay 10 kitap okumuş olmaktan dolayı mutluyum ama daha iyisini yapabilirdim. Şimdi fark ettim ki e-kitap okumamışım bile. Normalde ek olarak e-kitap okuyorum ve bu sayı oldukça fazlalaşıyor :) Yakında kitap önerilerim, kitap satın aldığım siteler gibi birkaç yazı yazmayı düşünüyorum. Zaman buldukça faydalı yazılar yazmaya çalışacağım. Şimdilik benden bu kadar. Hoşça kalın :)

0 yorum:

Yorum Gönder