Atasunoptik.com Ray Ban Güneş Gözlüğü Alışverişim


Herkese merhaba

Bugün size yeni keşfettiğim bir siteden bahsetmek istedim. Güneş gözlüğü dahil hiçbir gözlüğü severek kullanamadım bugüne kadar. O yüzden bu konularda çok bilgi sahibi değilim ancak erkek kardeşimin gözleri güneşe karşı aşırı duyarlı olduğu için ona kaliteli bir güneş gözlüğü almaya karar verdik. Yaptığımız araştırmaların sonunda güvenilir, kaliteli ve orijinal ürünler satan atasunoptik.com'u keşfettik. Daha önce mağazalarından herhangi bir alışverişim olmamıştı ama çevremde alışveriş yapan ve memnun kalan çok kişi olduğundan sipariş vermekte tereddüt etmedim. Fiyatların uygunluğu da alışveriş yapmamda büyük bir etken oldu.

Erkek kategorisinden, takip ettiğimiz markaların güneş gözlüklerini inceledik. Çok marka olduğundan inceleme süreci de biraz fazla sürdü :) Kardeşim, Atasun’dan Ray Ban güneş gözlüklerine baktıktan sonra tercihini Ray Ban’den yana kullandı. Malum bu yaz büyük çerçeveli, renkli camlı ve pilot güneş gözlükleri yine çok revaçta. Kardeşim de çok uçuk bir şey istemediği için son moda olan Ray Ban’in pilot gözlüklerinden aldı. Üye olunca ilk alışverişe tanımlanan 30 tl indirim çekini kullanarak, alacağımız güneş gözlüğünü ekstra indirimli alma imkanı bulduk. Ray Ban güneş gözlüklerinde %25 indirim olduğu için tahminimizden de uygun fiyata almış olduk. Bizim için çok güzel bir alışveriş oldu.


Atasun’da erkek, kadın, çocuk kategorileri var. O kadar çok model var ki karar vermek oldukça zor oluyor. Bu sıcaklarda benim gibi dışarı çıkıp alışveriş yapmaya üşenenler varsa internet sitesi üzerinden kolayca alışveriş yapabilirler. Atasunoptik.com’da onlarca marka var. Filtreleme özelliğini kullanarak istediğiniz modeli bulabiliyorsunuz. Ben internet alışverişlerimde filtreleme özelliğini çok fazla kullanıyorum. Aradığım ürünü bulmamda çok faydası oluyor.

Laf aramızda gözlük kullanmayı sevmesem de aksesuar olarak güneş gözlüklerini seviyorum. Kendim için de ayrıca inceleme yaptım. Henüz karar verememiş olsam da bu ay içinde alışverişimi tamamlayıp tatil öncesinde güneş gözlüğümü hazır etmek istiyorum. Muhtemelen ben de tercihimi Ray Ban güneş gözlüklerinden yana kullanacağım. Daha önce de markanın gözlüklerini kullanıp memnun kalmıştım. Kendi alışverişimi tamamlayınca onun yazısını da mutlaka yazacağım. Şimdilik hoşça kalın :)

0 yorum:

Yorum Gönder