Revigen Anti-Stres Düzleştirici Etki Şampuan

Merhaba bu yazımda yaklaşık 2 aydır kullandığım Revigen anti stres şampuandan bahsetmek istiyorum. Genel olarak memnun kaldığım bir şampuandı. Diğer şampuanlar gibi aşırı köpürmesini beklemeyin. Çünkü o şekilde köpürmeyi sağlayan kimyasallar bu şampuanda yok. Aşırı köpük olmadan da saçların tertemiz ve hacimli olabildiğini kullandığınızda görüyorsunuz. Ben bu şampuanı kullanana kadar o kadar alışmışım ki bol bol köpüren şampuanlara ilk başta yadırgadım ama alıştım zamanla :)


Revigen'i takip eden ya da daha önce kullanan varsa vitaminlere önem veren bir firma olduğunu da bilir. Vitaminler vücuda olduğu gibi saçlara da lazımmış. Çünkü kullandıkça saçlarımdaki değişim beni mest etti. Anti stres olması da artı benim için çünkü bildiğiniz üzere stres vb. nedenlere bağlı problemler 6 ay gibi bir sürede saçta etkisini gösteriyor. Ben geçen sene KPSS'ye hazırlanırken saçlarımı da çok ihmal ettim, aşırı dökülmeler başlamıştı ve temmuzdan beri saçlarıma ciddi anlamda kafayı takmıştım :) Doğru ürünlerle bakım yapmam işe yaradı ve sınavdan sonraki 6 ayı geçirdiğim halde saçlarım bırakın kötüye gitmeyi sınav öncesinden daha iyi bir hale geldi.


Kısaca kokusundan da bahsetmek istiyorum. Hoş bir kokusu var ama fazla belirgin değil, buram buram kokmuyor yani :) Bu açıdan koku hassasiyeti olanlar gönül rahatlığıyla kullanabilir. Orjinal boyut 300 ml. Revigen anti stres şampuan ile kullandığım diğer ürünleri de önümüzdeki günlerde blogta bulabileceksiniz.


Şampuanla İlgili Detaylı Bilgi:

Revigen Anti Stres Düzleştirici Etki içeriğinde bulunan Ulmus ekstresi ile strese bağlı gelişebilecek saç sorunlarına karşı koyarak saça canlılık kazandırır. İçerisinde bulunan saç düzleyiciler ve saç besinleri ile saçtaki elektriklenmeyi alır, saçın uzun süre düz ve verilen şekli korunmuş bir şekilde kalmasına yardımcı olur. Özellikle boyama, fön gibi boyama uygulamaları saçın yapısında bozulma, kırılma ve parlaklık kaybı ile gelişen oksidatif hasarlara neden olur. Revigen Anti Stres başınızdaki stresi alarak saça canlılık kazandırır.

Uygulama şekli:
Islak saça uygulanıp; birkaç dakika masaj yapıldıktan sonra ılık su ile durulanır. Sık kullanıma uygundur.



Mahremiyet/Rupert Thomson*Yorum


Mahremiyet farklıydı. 1600'lerin sonlarını anlatmakta ve son ana kadar ne olacağını tahmin edemeden okudum. Hoşuma gitmedi desem yalan olur. Son zamanlarda o kadar çok birbirine benzeyen kitap okudum ki Mahremiyet'i okumak bana iyi geldi.

Yıllar önce manastıra gönderilmiş Orleanslı Marguerite Louise'e bir süre önce Zummo'dan gelmiş olan mektup üzerine onu davet eder. 1701 yılında geçen olayda Zummo, Marguerite'nin yanına giderek mektupta yüzyüze görüşmek istediği konuyu ona tüm detaylarıyla anlatır.

(Bu noktada 10 sene öncesine yani 1691 yılına atlıyoruz.)

Heykeltıraş olan Zummo yıllarca farklı yerlerde yaşamış. Geçmişinden kaçmaya alışmıştır. Grand Dük'ün daveti sebebiyle Floransa'ya gelmiştir. Bir gün çıktığı şehir turunda bir eczanede gördüğü kızdan etkilenir ama kızın gerçekliğinden emin olamaz.

Grand Dük, Zummo'ya eski eşinden bahseder ve kendisi için gizli bir şey yapmasını ister. İstediği şey gerçeğe yakın şekilde balmumundan yapılma bir kadındır. Bunu isteme sebebi onu hiç sevmeyen hatta nefret eden karısını hala sevmesi ve özlemesidir. Zummo kabul eder ve çalışmalara başlar.

Bir gece eve dönerken hayal olduğunu düşündüğü kızı -Faustina'yı- görür ve görüşmeye başlarlar. Grand Dük'ün özel sekreteri Bassetti ve onun işbirlikçisi Stufa'nın onlar için planları vardır. Faustina-Zummo ikilisinin sonu ne olacak. Dük'ün eski eşi Zummo'dan öğrendiklerinden sonra neler yapacak. Zummo balmumundan bir kadın yapmayı başarabilecek mi derseniz onu o heyecanlı kısımlarını okurken öğrenebileceksiniz :)

Başlarda karakterleri çözene kadar sıkılsanız bile konuya hakim olduktan sonra kısa sürede bitireceksiniz. Marguerite ve Zummo'nun anlatışı ile okuyacağınız bu kitap son zamanlarda benim gibi bir fark arayanlar için uygun. Ortaçağ'ın karanlık yüzü, engizisyonun işleyişi gibi konular ilginizi çekiyorsa tam size göre :) Herkese mutlu akşamlar.

Tarzınızı Uygun Fiyata Oluşturmanın Yolu: Kampanyon.com

Merhaba arkadaşlar

Yeni keşfettiğim bir alışveriş sitesi ile tanışmanızı istedim. Online alışverişe dayanamayan ama güvenlikten de ödün vermeyen biriyim. Siteler arasında ürünlerin fiyat farkı olabildiğinden araştırmadan alışveriş yapmam. Kampanyon.com bizim için bu işi kolaylaştırmış. Aradığınız ürünü arama kutusuna yazarak o ürünün hangi sitede en uygun fiyata satıldığını görebiliyorsunuz. Yani kampanyon.com alışveriş sitesi değil bir ürün arama motoru görevi görüyor. Beğendiğiniz ürüne tıklayınca alışveriş yapacağınız siteye yönlendiriliyorsunuz. Hepsi de güvenli siteler, bu açıdan kuşkunuz olmasın hemen hemen her ürünü inceledim :)


Kampanyon.com da neler bulabiliriz dediğinizi duyar gibiyim. Bay-bayan giyim(Abiye'den tutun tesettür giyimine kadar), kız-erkek çocuk giyim, bay-bayan ayakkabı, bay-bayan çanta, bay-bayan aksesuar ve biz bayanların olmazsa olmazlarından kozmetik kategorilerinde binlerce ürün sizi bekliyor.


Unutmadan söyleyeyim. Malum ocak ayı bitmek üzere ve Sevgililer Günü kapıda. Siz de kara kara ne alsam diye düşünüyorsanız(özellikle baylar) burdaki birkaç seçeneğe de göz atmakta fayda var. Dahası için siteye TIK

Erkek takipçilerim için bayanların hayır diyemeyeceği birkaç hediye önerim var :)





Mango Zincirli Süet Ayakkabı
Jacquline Portföy Çanta
Gözde&Hande Kitana Etek Ucu Asimetrik Bluz
Christian Dior Miss Dior EDP Bayan Parfüm

Bayan takipçilerim için çok emin olamasam da hoşuma giden bu seçenekleri sunacağım :)




Ramsey Hırka
Nacar Kol Saati
Calvin Klein Eternity For Men EDT

Kampanyon.com bizlere zaman tasarrufunun yanında uygun fiyata alışveriş imkanı sunuyor. Alışveriş sitelerinin kampanyon.com a özel ekstra indirimleriyle alışveriş yaparak gelecek kargoyu beklemenin keyfini sürün :)

Website: kampanyon.com

Tanaçan Kozmetik ile 3 Kişiye China Glaze Eye Candy Oje


Merhaba arkadaşlar blog takipçilerim bilir, Tanaçan Kozmetik ile daha önce de bir çalışma yapmıştık. Bu defa bambaşka bir hediyemiz olacak. Beğeneceğinizi umuyorum :) Bilmeyenler için firmayı kısaca bir tanıtayım.


Tanaçan Turizm ve Kozmetik A.Ş. adı altında 1984 yılında kurulan şirketimiz çeyrek asırı aşkın bir süredir sektörümüze hizmet vermektedir. Üründe kaliteyi, serviste güveninirliği ve eğitimde en üst seviyeyi önemseyen tüm kuaför, güzellik salonları, spa, manikür-pedikür-ağda salonlarının vazgeçilmez ihtiyaçları olan sir ağda parafin, makyaj, manikür pedikür, hijyen ve tek kullanımlık ürün ihtiyaçlarını en güvenilir ve kaliteli ürünlerle karşılamak şirketimizin ilkesi haline gelmiştir. Tanaçan kozmetik çalışanları ürün satış öncesi ve sonrası hizmetleri, güçlü ve güvenilir bayilik ve ürün dağıtım ağı, en son teknolojilerle verilen eğitimleri, sağlık bakanlığı onaylı ürünleri, sanayi bakanlığı onaylı cihaz teknik servis danışmanlık ve hizmetleri ile müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmaktadır. Ürün, servis, eğitim kalitesinden ödün vermeden sektörün tüm ihtiyaçlarınıda en kaliteli ürünlerle karşılamak, sektörel sorunlara birlikte yanıt vermek Tanaçan Kozmetik A.Ş'nin öncelikli hedeflerindendir. 



Katılımcılardan 3 kişiye üstteki görsellerde gördüğünüz China Glaze Eye Candy serisinden seçecekleri renkte birer adet oje hediye edeceğiz.

28 Ocak-12 Şubat tarihleri arasında gerçekleşecektir. Kargo ücreti Tanaçan Kozmetik'e aittir. Herkese bol şanslar.

Cyrene Shea Butter(Karite Yağı)


Cyrene şampuanla tanışalı çok olmuştu ancak shea yağını ilk kez denedim. 1.5 aydır kullanıyorum ve iyi ki denemişim dediğim ürünler arasında yerini aldı. Ben bu kadar fonksiyonel bir ürünü nasıl daha önce keşfetmemişim bilmiyorum :) Kış ayında olduğumuzdan katı halde ama sıcakta eriyen bir ürün. Kokusu olmadığını belirteyim, koku sevmeyenler için ideal. Rengi kutusunda beyaz ancak elinize aldığınızda vücut ısısıyla eriyor yani renksiz bir ürün aslında. Ben 50 ml. lik orjinal boyu kullanıyorum. Ayrıca ekonomik olduğunu da belirtmeliyim. Birden fazla alanda kullanıldığı halde çabuk tükenmiyor.

%100 saf, bitkisel ve doğal bir ürün. Shea yağının içeriğinde doğal SPF 3 güneş koruyucu var. Tüm cilt tipleri için uygun olan shea yağı sentetik kimyasal madde, yapay esans, paraben, kimyasal koruyucu, petrokimyasal madde içermiyor. Hayvanlar üzerinde test edilmemesi benim için en önemlisi.


Shea yağı nerelerde kullanılır dediğinizi duyar gibiyim. O sebeple ben ne için kullandığımı yazacağım:

Daha önceki yazılarımı takip edenler bilir. Akne tedavisi görmüştüm ve kullandığım ilacı bırakalı 1 yılı geçti ancak ilaç işe yaradıysa da bazı etkileri halen sürüyor. Yüzüm bazı dönemler aşırı kuruyabiliyor. Bunun için sürekli nemlendirici kullanıyorum. Dengede tutması açısından nemlendirici benim için önemli, shea yağı bilindiği üzere kuru bölgelerde kullanıldığı için ve doğal olması sebebiyle yüzümde denedim ve gayet başarılı buldum. Gece nemlendirici sürdüğümde ertesi günü rahat geçirebiliyorum, fakat shea yağıyla bu etkinin 2-3 gün olduğunu farkettim yani nemlendirici ürünlerden daha etkili oldu. Tekrar belirteyim shea yağı doğal haliyle SPF 3 içeriyor. Yani günlük bakımda kullanmak için de ideal.


Saç uçlarımda besleyici olarak kullandım, belirttiğim gibi eriyebilen bir ürün, bir miktar ürünü bir kaba koyup eritip saç bakımınızda kullanabilirsiniz. Özellikle eller olmak üzere çatlayan bölgelerde kullanılabiliyor. Topukta ve dirsekte kullanmak mümkün. Dudak kuruluğu yaşayanlar haftada birkaç gece yatmadan az bir miktar dudaklarınıza shea yağı sürün. Tüm hafta hem sürdüğünüz rujlar dudağınızda daha hoş duracak, hem de kuruma vb. bir sorun yaşamayacaksınız. Doğal bir ürün olduğundan dediğim gibi ihtiyacınıza göre kullanım alanını belirlemek sizin elinizde. Bu ürün bittiğinde yenisini alır mıyım? Evet kesinlikle alırım. Fiyatı 29 TL.

Shea yağını incelemek veya satın almak için TIK

Bursa Kitaplaşma Günü


22 Aralık'taki tanışmanın ardından ne yapalım diye düşünürken Sevgili Ayten Abla'nın önerisiyle gün yapmaya karar verdik. 2 haftada bir sıradaki arkadaşımızın günü olacak. Şansım geri mi geldi bilmiyorum ama bu etkinliğin ilk şanslısı ben oldum. Konuştuğumuz şekilde okumak istediklerimden oluşan listemi hazırladım ve geçen hafta bugün Ayten Abla bizi evinde ağırladı.


Mükemmel bir sofra ve çeşit çeşit yiyecekler eşliğinde bol bol sohbet ettik. Değerlendirmeler yaptık. Laf lafı açtı, nasıl akşam oldu anlamadık. Günün sonunda hepimiz çok mutluyduk ama en mutlusu bendim sanırım. Çünkü okumak istediğim 11 kitap ile eve döndüm. Şehir dışından geleceği için yetişmeyenler oldu onlara da Elif'in gününde kavuşacağım. Heyecan devam ediyor gibi bir şey yani.

Yaptığımız o kadar değişik bir şey ki hem hediye alıyor hem veriyoruz, ikisi de ayrı güzel. Hele hediyeleri açarken öyle farklı bir duygu yaşıyor ki insan... Ve o gün sorduklarında söylediğim gibi arkadaşlarımda bu heyecanı yaşadığında anlayacaklar ne demek istediğimi.




Patrick Süskind-Koku seçimiyle en çok istediklerimden birini hediye eden Whatsapp grubu kurucumuz ve listelerimiz ile bıkmadan usanmadan ilgilenen Esin'e
Gary Small, Gigi Vorgan-Bir Psikiyatristin Gizli Defteri seçiminden ve güzel notundan dolayı Elif'e
Joanne Greenberg-Sana Gül Bahçesi Vadetmedim ve yanındaki şeker not defteri ve güzel notları için Gizem'e
Duygu Özlem Yücel-Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi ve şirin ayraç için Kübra'ya
Sinan Akyüz-Şahika Feraye için Ayşegül Abla'ya
Craig Silvey-Tanrı'nın Unutulan Çocukları seçiminden dolayı Müge'ye
Fannie Flagg-Yaprak Suya Düşünce seçiminden dolayı Sevilay'a
Jan-Philipp Sendker-Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler için Dilek'e
Eylem Tok-Mihr'i hediye eden, gün fikrini bulan ve bizi evinde ağırlayan Ayten Abla'ya
Nazan Bekiroğlu-Lâ: Sonsuzluk Hecesi için Taha'ya
Paulo Coelho-Elif için Gamze'ye
Ayla Yıldırım-Mor Krizantem için günümüze Tokat'tan katılan Seda'ya
Marc Levy-Birbirimize Söyleyemediğimiz Onca Şey seçiminden dolayı günümüze İstanbul'dan katılan Semih'e
İhsan Oktay Anar-Puslu Kıtalar Atlası için Pınar'a
ve bir araya gelmemize vesile olan Kitap Ağacı'na teşekkürler.

Tutunamayanlar / Oğuz Atay - Yorum


Tutunamayanlar'ı duymayananız yoktur sanırım. Hayranlarının oldukça fazla olduğunu biliyorum ama ben Turgut Özben'i pek sevemedim. Sanırım şu anki halim pek tutunamayan modda olmadığından bana depresif geldi ve okurken ağır ilerledim. Okurken yazılanlar ile ilgili çok doğru dediğim noktalar oldu, yazım açısından ya da edebi açıdan değerlendirdiğimde öne çıkıyor fakat ben okurken kendimi kaptırmayı ve hızlı okumayı seven biriyim. Tutunamayanlar sindirerek ve yavaş okunması gereken bir kitap. 11 günde bitirebildim ve sürenin uzaması beni biraz sıktı. Yine de yarım bırakmadığım için mutluyum. Biraz da konudan bahsedelim.

Turgut Özben, evli ve 2 kız babasıdır. Yakın arkadaşı Selim Işık'ın intiharını gazeteden öğrenir. Bu intihar onu fazlasıyla etkiler ve Selim'in arkadaşlarıyla görüşüp intiharın sebeplerini öğrenmeye Selim'in son zamanlardaki ruh halini çözmeye çalışır. Bu yolda ilerlerken zaman zaman uç noktalarda gezinir. 

Turgut önce Ankara'ya gider ve Selim'in askerlikte tanıştığı Süleyman Kargı'yı bulur. Uzun konuşmalar sonrasında Süleyman Selim'in yazdığı beş şarkıdan oluşan 600 satırlık dosyayı okuması için Turgut'a verir. Bu satırlarda Selim kendinden şöyle bahsetmiştir.

Selim Işık tek ve Türk. Ve duygulu, amansız.
Sabırsız ve olumsuz, yaşantısında cansız.
Sanılırdı; gerçekti, hayır gerçek değildi.
Tutunamayanların tarihine eğildi.
Kelime ve yalnızlık hayatın tadı tuzu
Kucaklamak isterdi ölümü ve sonsuzu.

Turgut daha sonra Metin ile görüşür. Metin'in anlattıklarına pek inanmaz. Artık hayalinde kusursuz, ulaşılmaz bir Selim yaratmıştır. Selim iyidir, hiç kötü yönü yoktur, yanlış yapmaz. Ve benim merakla beklediğim Olric ile konuşmalar başlar. Selim'in ölümünden 1 yıl önce tanıştığı Günseli'nin Turgut'u bulması Selim'in Günseli ile ilişkisinin ortaya çıkmasını sağlar. Turgut Günseli'den uzun uzun Selim'in son 1 yılını dinler. 

Daha sonra kafa dinlemek için çıktığı yolculukta Selim'in günlüğünü okumaya başlar...

Bundan sonrasını yazmayacağım çünkü bu roman anlatılmaz yaşanır tarzında bir roman. Türk edebiyatı için önemli kabul edilen bu eserde ben okurken bazen sıkıldım, bazen heyecanlandım. Selim'in son zamanlardaki psikolojisi ve Turgut'un durumu son satırları heyecanla okumanızı sağlıyor. Sizler de yorumlarınızı paylaşabilirsiniz :)

ARKA KAPAK

Tutunamayanlar, Türk edebiyatının en önemli eserlerinden biridir. Berna Moran, Oğuz Atayın bu ilk romanını "hem söyledikleri hem de söyleyiş biçimiyle bir başkaldırı" olarak niteler. Morana göre "Oğuz Atayın mizah gücü ve duyarlılığı ve kullandığı teknik incelikler, Tutunamayanları büyük bir yeteneğin ürünü yapmış, eserdeki bu yetkinlik Türk romanını çağdaş roman anlayışıyla aynı hizaya getirmiş ve ona çok şey kazandırmıştır." Küçük burjuva dünyasını ve değerlerini zekice alaya alan Atay, "saldırısı tutunanların anlamayacağı, rededeceği türden bir romanla yapar."

Turuncu Kasa'dan Takipçilerime Özel %50 İndirim

Turuncu Kasa'nın meşhur indirimlerini bilmeyen yoktur sanırım. Ve Turuncu Kasa'da siz takipçilerimi tüm Avene, Ducray, Klorane, Elancyl ürünlerinde %50 indirim bekliyor. Harika değil mi?

Üye değilseniz BURDAN üye olarak, üyeyseniz üye girişi yaparak hemen yarı fiyatına alışverişin keyfini çıkarın. Hediye kodu bölümüne aşağıda gördüğünüz kodu yazmanız yeterli. Takipte kalın :)



2014'e Merhaba - Bursa Blogger Buluşması / Sponsorlar #2

Önceki günkü ve dünkü yazılarımı okumayanlara önce o yazıları okumalarını tavsiye ediyorum. Pazar günkü buluşmayla ilgili son post olacak bu. Sponsorlara devam ediyorum.


Oriflame'den gelen bu kutunun içindeki ürünlerde mükemmeldi. Hepsini büyük keyifle inceledim. Zaten takip ettiğim ve ürünlerini kullandığım bir marka. BB krem, allık ve eyeliner beni mutlu etti.


Wigglesteps bizlere ismimize özel şık zarf konseptli bir gönderim yapmış. Gördüğüm anda görüntüye bayıldım ve içindekilerinin bu kadar güzel olacağını tahmin ettim. Sizce de bu çoraplar bir harika değil mi?


Lavera Organik denememiz için hepimize farklı ürünler göndermiş. Bana bu tatlı renkli lip gloss denk geldi. Rengine bayıldığım gibi kendisine de bayılacağımı düşünüyorum.


Neva Kozmetik'te bizim için harika ürünlerinden oluşan bir paket göndermiş. Denemeyi istediğim 2 üründe içinden çıkınca ben pek sevindim.


Plus Canvas'ın tabloları zaten mükemmeldir. Bildiğim bir firmaydı. Bana gönderilen bu İstanbul manzarasına da bayıldığım doğrudur. Beğenilmeyecek gibi değil ama. Odama astım bile.


Otacı'nın el ve tırnak kremini severek kullanıyordum. Hatta onunla ilgili bu hafta bir post yayınlamayı düşünüyordum. Etkinlik için gönderilen kremin kullandığım krem olduğunu görünce pek mutlu oldum. Size de kullanmanızı tavsiye ederim.


Noma takip ettiğim firmalardan biri, takıları, tasarımları hoşuma gidiyor zaten. Bana gönderilen bu altın kaplama gümüş kolye ayrı bir anlam taşıyor. Üzerindeki zümrüt taşı doğduğum ayın taşıymış. Harf olarakta ismimin baş harfi B var. Özel ve güzel bir hediye.


Doa Kozmetik bize shea yağı başta olmak üzere güzel yağlarından göndermiş. Yağlarıyla ilgili çok yazı okumuştum. Şimdi sıra kullanmakta. Yağları seviyorum ben genel olarak.


Eyüp Sabri Tuncer bize doğal zeytinyağlı sıvı sabunlarından gönderdi. Yanındaki minik mendil ve parfümler hoşuma gitti.


Saç Tebeşirleri'de bizi unutmamış. Rengarenk saçlara kim hayır diyebilir ki.


Kozmopoli bizlere kendinden yapışkanlı takma tırnak yollamış. Ben kullanmadığım için muhtemelen bir çekilişte sizlerden birine hediye edeceğim. Bu tırnakları kullanıp memnun kalan arkadaşlar olduğunu biliyorum.


Durance tarafından gönderilen paket için teşekkürler. Ayrıca mağazada kullanmak için indirim çeki de vardı içinde ama sanırım Bursa'da mağazası olmadığı için kullanamayacağım.


Hediyeevi'nin gönderdiği bu ağaca bayıldım. Süsleri oldum olası sevmişimdir. Işıl ışıl olduğu hali daha da güzel tabi ki, rengarenk yanıyor :)


Ixora'da bizlere güzel hediyeler göndermiş. Bana hindistan cevizli parfüm geldi.


Rosa Impex bize leke kremi göndermiş, annem şu sıralar leke sorunu yaşadığından kullanması için ona verdim, iddialı bir krem gibi görünüyor.


Orkide Hareketi'nden gelen bu kahverengi tonlardaki far çok hoş.


Fulser'den Esma Hanım'ın buluşmamıza gelerek bizi bilgilendirdiğini yazmıştım ilk yazımda. Markalar hakkında verdiği bilginin yanında bunlar da hediye edildi. Tresan ürünlerini daha önce de kullandım. Şampuan mükemmel. Saç toniğini ilk kez deneyeceğim. Sihirli Fondöten numuneleri ise kesinlikle kullanılacaklar arasında :)

Son olarak mekan sponsorumuz Benzin Cafe'ye teşekkür ediyorum. O gün mükemmel ağırladılar bizi. En kısa zamanda yine gideceğimi belirterek yazımı sonlandırıyorum.

2014'e Merhaba - Bursa Blogger Buluşması / Sponsorlar #1

Dünkü yazımda buluşmadan genel olarak bahsetmiştim. Şimdi bize destek olan sponsorlarımızdan bahsetmek istiyorum. Bol görselli bir post olacak önceden uyarayım.


HC Hair Care bize mükemmel bir set gönderdi. Şampuanlar saç tipimize uygun olarak geldi, complex ve ovex ürünleri blog geçmişime bakarsanız zaten ayrıntılı yer almıştı. Saçlarımı bakıma almanın tam zamanı dedirtti gelen ürünler.


Fresh'n Soft bizlere birbirinden güzel ürünler göndermiş. Hepsi de kullandığım ürünler olduğundan ben çok sevindim. Makyaj temizleme mendilleri harika.


Dore Çorap bizler için güzel çoraplar göndermiş, çocuk çorap ve taytına bayıldım. Rengarenkler. Fiyatları uygun olan bu çoraplar kalite açısından da harikalar.


Alfar Kozmetik, markaları Elite ve Catherine Arley ürünlerinden oluşan bir poşet göndermişler bizlere. Denemek için sabırsızlanıyorum.


1 Kağıt 1 Hikaye hepimize şık kutulara koyup süslediği birbirinden şirin takılar göndermiş. Bana bir yüzüksever olduğumdan bu yüzük denk geldi :)


Watsons bizler için mükemmel kutular hazırlamış. Kutudan çıkan ürünlere hepimiz bayıldık.


Cyrene'de bizler için şık bir kutu hazırlamış. Saç maskesi, shea yağı ve sabundan oluşan paketi için teşekkürler Cyrene.


Nashi Argan denemeyi istediğim, merak ettiğim argan yağından göndermiş. Saçlarım için alıp kullanmak istiyordum. İlk fırsatta kullanıp ayrı bir post yapacağım.


Molped bize yenilenen ürünlerinden gönderdi. Ürünler şık kutularda geldi.



Online Eczanem'de bizleri düşünüp görselini gördüğünüz bu şık ağacı süsleyip göndermiş, tabiki içinde de hediyeler vardı.


Bebak ürünlerini kullanmayan var mı bilmiyorum ama özellikle temizleme sütü harikadır. Temizleme jel ve toniğinden de memnunum. Bize efsane temizleme sütlerinden ve makyaj temizleme mendilinden göndermişler.


Casualstyles bizler için güzel ürünler göndermiş. Bu jean göründüğünden de güzel.


Mumyak'ın gönderdiği bu mum muhteşem kokuyor.


Facedermo'da güzel bir paket hazırlamış. Denemek için sabırsızlandığım bazı ürünler de var bu pakette.


Raen bizler için sabun göndermiş. Paçuli sabununu ilk defa deneyeceğim. Losyonlarını beğendiğim için sabunu da rahatlıkla kullanacağımı düşünüyorum.


Doğadan bize kocaman bir paket göndermişler. Kış günlerinde bana eşlik edecek bu çaylar ve kupa :)


Turuncu Kasa'da bizi unutmamış. Bu güzel deneme boy kremi yollamış. Yaş itibariyle kullanamasamda muhakkak kullanacak birine ulaştıracağım. 


Bulalgiy.com bizlere güzel hediyeler göndermiş. Bana bu hoş gömlek denk geldi. Anneme kaptırdım.

Şimdilik burda bitiriyorum. Yarın diğer sponsor ve hediyeleri de burda olacak. Hepsini denemek için sabırsızlanıyorum. Denedikçe ürünlerle ilgili yorumlarımı blogtan okuyabilirsiniz.